https://www.agropomoc.pl/

Jak kupować

Aby dokonać zakupu części zamiennych do ciągników lub maszyn rolniczych w sklepie AgroPomoc.pl należy:

 

Wariant bez rejestracji

wyszukać odpowiednią część za pomocą wyszukiwarki lub drzewa produktów a następnie dodać produkt do koszyka. Można też w razie potrzeb jednocześnie dokonać zakupu większej ilości produktów. Po dodaniu produktu(ów) do Koszyka otwieramy wspomniany koszyk - "Mój Koszyk". W koszyku widoczna jest lista dodanych produktów, oraz ich ilość, którą możemy w tym miejscu zmienić na większą lub mniejszą lub całkiem usunąć wybrany produkt z koszyka. Po zweryfikowaniu listy produktów w koszyku należy kliknąć button "Przejdź Dalej" i przejść do strony, na której ustala się sposób dostawy zakupionych części oraz sposób płatności. Po wybraniu sposobu dostarczenia i płatności za przesyłkę strona automatycznie przelicza koszt produktu. Po wybraniu tych funkcji należy przejść do kolejnego etapu poprzez kliknięcie przycisku "Dalej". W tym etapie należy podać wszystkie wymagane dane kontaktowe, określić czy sprzedawca ma wystawić fakturę VAT czy paragon oraz wpisać swoje ewentualne uwagi. Po wprowadzaniu wszystkich wymaganych danych należy kliknąć przycisk "Wyślij zamówienie". Po wysłaniu zamówienia otworzy się ekran z podsumowaniem złożonego zamówienia oraz z panelem dokonania płatności online (widoczny w przypadku gdy wybraliśmy tą formę płatności za zamówiony produkt). Do momentu potwierdzenia realizacji zamówienia można zrezygnować z zakupu produktu poprzez kliknięcie odpowiedniego linku znajdującego się pod tabelą. W przypadku płatności online prosimy wybrać bank, w którym mają Państwo konto lub Płacę karta płatniczą lub Przelew tradycyjny. Po wybraniu odpowiedniej formy przechodzimy do strony logowania do banku i wykonujemy przelew na podane konto bankowe. Na podany w formularzu adres e-mail otrzymają Państwo informacje o statusie złożonego zamówienia. Możliwe statusy:

- oczekujący: Państwa zamówienie oczekuje na potwierdzenie dostępności i określenie czasu dostawy

- kompletowanie: Państwa zamówienie jest na etapie kompletowania

- gotowe do odbioru: Państwa zamówienie zostało zrealizowane i produkty oczekują na odbiór w naszym magazynie

- wysłano: Państwa zamówienie zostało wysłane kurierem

- zakończono: Państwa zamówienie zostało zrealizowane

 

Wariant z rejestracją

Zakup produktów po zarejestrowaniu i zalogowaniu w sklepie AgroPomoc.pl znacząco ułatwia dokonywanie zakupów: wprowadzone dane kontaktowe i miejsce odbioru przesyłki zostaną zapamiętane przez system a tym samym przy kolejnych zakupach unikną Państwo konieczności ponownego ich wprowadzania. Proces składania zamówienia wygląda identycznie jak w wariancie bez rejestracji z tą różnicą, że system sam pobierze wymagane dane kontaktowe i wypełni nimi formularz zamówienia. Przy każdej ponownej wizycie i po zalogowaniu mogą Państwo przeglądać historię złożonych zamówień, która widoczna jest w Państwa profilu.

 

Podstawowe informacje:

1. Czas dostawy na terenie Polski: od 24 do 48 godzin* od chwili złożenia zamówienia

2. Przesyłki paczek realizuje Firma kurierska GLS. Przesyłki Palet realizowane są przez Firmę RABEN

3. Cennik dostawy kurierem przedstawia poniższa tabela

Waga                               Standard (wpłata na konto)       Pobranie

 Do 30 kg (1 paczka)         16 zł brutto                             21 zł brutto

 Do 60 kg (2 paczki)          32 zł brutto                             37 zł brutto

 Do 90 kg (3 paczki)          48 zł brutto                             53 zł brutto

Uwaga: powyższe ceny dotyczą wyłącznie dostawy na terenie Polski. W przypadku wysyłki za granicę, cena każdej przesyłki jest ustalana indywidualnie.

5. Adres osobistego odbioru zakupionego towaru: ul. Poznańska 40A, 62-080 Tarnowo Podgórne.

6. Agropomoc.pl zastrzega sobie możliwość zmiany kosztów transportu w szczególnych przypadkach kiedy nie ma możliwości spakowania przesyłki w jedną paczkę zarówno ze względów bezpieczeństwa towaru jak i ograniczeń firm kurierskich. W przypadku ewentualnej zmiany kosztów transportu Klient jest każdorazowo informowany przed wysłaniem zamówienia.

6. Kontakt z konsultantem sprzedaży: biuro@agropomoc.pl lub tel. 519 584 123

* termin realizacji może ulec wydłużeniu w przypadku braku towaru na magazynie

Współpracujemy z: